შემოდგომა ორგანიზმისთვის რთული პერიოდია. ხილისა და ბოსტნეულის რაოდენობა იკლებს და ადამიანი ვიტამინებისა და მინერალების ნაკლებობას განიცდის.

8 რჩევა მათ, ვისაც სურს, ზამთარს მხნედ და ჯანმრთელად შეხვდეს.

1. დალიეთ ბევრი წყალი. ის გამოდევნის ორგანიზმიდან წიდებსა და ტოქსინებს, გაგიძლიერებთ იმუნიტეტს.

2. უპირატესობა მიანიჭეთ სეზონურ ხილსა და ბოსტნეულს.

3. შეიყვარეთ ბოსტნეულის წვნიანები, სალათები.

4. წაიხემსეთ ჩირით, თხილეულით, ზღვისა და რძის პროდუქტებით.

Фотография:  в стиле , Осень, Советы, Правильное питание – фото на InMyRoom.ru

5. გაამდიდრეთ რაციონი სასარგებლო ცხიმით: ზეითუნის ზეთი, ავოკადო, ნიგოზი, წითელი თევზი.

6. შეამცირეთ შაქრის რაოდენობა. შაქარი ჩაანაცვლეთ თაფლით.

7. არ იშიმშილოთ, არ გამოტოვოთ საუზმე.

8. მიიღეთ ვიტამინებისა და მინერალების კომპლექსი.

Comments

comments