Sorry, this entry is only available in Georgian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

1) დალიეთ მეტი წყალი

სასმელი წყალი ერთ-ერთი გზაა რითაც შეზლებთ დაკარგოთ ზედმეტი კილოგრამები, წყალს ძალიან ბევრი კარგი თვისება აქვს, მათ შორის არის მეტაბოლიზმის განაკვეთის გაზრდა რაც იწვეს ცხიმის წვას. მედიცინის ექსპერტების თვალსაზრისით ადამიანმა დღეში საშუალოდ 2 ლიტი წყალი უნდა მიიღოს.

2) მოერიდეთ ქარხნულად დამუშავებულ საკვებს

თუ გსურთ წონაში დაკლება, აუცილებელია რომ თქვენი კვების რაციონიდან ამოიღოთ ქარხნულად დამუშავებული საკვები, რადგან ის შეიცავს 74%-ით მეტ შაქარს რაც თქვენს პრობლემას არათუ მოაგვარებს არამედ პირიქით გაამწვავებს.

3) შეეშვით შაქრიანი სასმელების მოხმარებას

შეეცადეთ არ დალიოთ გაზიანი სასმელები რომლებიც დიდი რაოდენობით შაქარს შეიცავს, დალიეთ ბუნებრივი სუფთა წყალი რომელიც თქვენი ორგანიზმისათვის უფრო სასარგებლოა. ტეხასის უნივერსიტეტის მკვლევარებმა დაადგინეს რომ ადამიანები რომლებიც 1 წლის განმავლობაში აქტიურად მოიხმარდნენ შაქრიან, გაზიან სასმელებს 70%-ით გაიზარდა მათი წონა.

4) გაიღიმეთ როდესაც ვარჯიშით დაიქანცებით

უმეტესად ვარჯიში არის მთავარი დაბრკოლება იმისა რომ ადამიანმა მიზანს მიაღწიოს. მარტივად ნუ აიცრუებთ გულს ვარჯიშისადმი, შეეცადეთ გამხიარულდეთ და როდესაც დაიქანცებით არ მოიწყინოთ, პირიქით გაიღიმეთ და ყველაფრის მიუხედავად მაინც გააგრძელეთ ვარჯიში.

5) ჭამეთ ბევრი ბოსტნეული

მეცნიერებმა დაადასტურეს რომ ბოსტნეული და ხილი პირდაპირ კავშირშია წონის დაკარგვასთან. თუ გინდათ რომ დაიკლოთ წონაში და შეინარჩუნოთ ჯანმრთელობა მიიღეთ დიდი რაოდენობის ხილი და ბოსტნეული რომლებიც დაბალკალორიულია.

 

 

pomada.ge

 

 

 

Comments

comments